Lapan anak dalam tiga tahun, wanita ini menyesal kahwin dengan lelaki Afrika

0

Zaman ini perkahwinan berlainan bangsa di kalangan warga marhaen sudah menjadi perkara biasa yang berlaku disekeliling kita. Jika dahulu golongan elit dan bangsawan ramai yang kahwin campur dengan bangsa eropah dan timur jauh seperti cina dan jepun, kini seakan menjadi trending pula menikahi lelaki afrika.

Seorang gadis bernama Xiao He yang berasal dari China kini menyesal setelah menikah dengan lelaki dari afrika. Xiao He pada awalnya merupakan seorang pensyarah di sebuah universiti kini hilang pekerjaannya setelah dia mengikuti suaminya itu tinggal d Afrika.

Tidak sangka detik hitam mulai timbul dalam perjalanan hidupnya setelah 3 tahun menikah, Xiao He sudah mempunyai 8 orang anak. Dan setiap kali hamil, Xiao He melahirkan anak kembar.

Pada kehamilan yang terbaru ini, Xiao He berkesempatan untuk balik ke China bagi

 melawat ibunya dan dia pergi ke hospital untuk membuat ujian kehamilan. Oleh kerana perutnya penuh dengan kesan kehamilan, doktor di sana pun terkejut dengan keadaan itu lalu bertanya mengapa dia lahirkan ramai anak dalam masa yang cukup singkat.

Jawapan gadis malang ini sangat menyentuh hati. Ternyata suaminya yang dinikahinya itu seorang yang miskin di negaranya. Oleh keadaan yang memaksa maka suaminya itu perlu memikirkan untuk mereka mempunyai ramai anak supaya mereka dapat bantuan dari kerajaan dari segi kewangan. Semakin ramai anak semakin besar bantuan dari kerajaan tempatan.

Gambar Hiasan

“Saya tahu bahawa keluarganya adalah miskin, tetapi saya pada mulanya ingin bergantung pada usaha kami berdua untuk bekerja cari duit tapi tidak menyangka dia akan menggunakan cara ini.”

Gambar Hiasan

Xiao He berkata dia sangat menyesal kahwin dengan suaminya. Lantas gadis itu pun berkata kepada mereka yang masih belum menikah supaya untuk memilih pasangan yang betul.

Leave A Reply

Your email address will not be published.